BİLGİ BANKASI
Göz Estetiği ( Oküloplasti )
Göz estetiği , göz kapağı düşüklüğü, kaz ayakları, kaş düşüklüğü, gözaltı torbaları, yanakla gözaltı arasında çökme gibi durumlarda uygulanan cerrahi yöntemdir.  Göz ..
Kuru Göz ve Göz Kuruluğu Nedir ? Göz Kuruluğu Tedavisi
Normalde, göz, gözyaşı ile sürekli yıkanır. Gözyaşı, gözün nemli ve rahat kalmasını sağlar. Bazen gözyaşı yeterli miktarda üretilemez. Bazen de ..
Kornea Nakli
Halk arasında göz nakli olarak bilinen, aslında gözün sadece çeşitli hastalıklar sonucu bozulmuş olan en ön saydam tabakasının Ex bir ..
Kornea
Gözün şeffaf ve bombeli ön bölümüdür. Kırılmayı sağlayan ve ışık ışınlarına karşı retinayı pencere görevi yaparak koruyan bir membrandır. Şeffaf ..
Kontakt Lens
Gözün kırma kusurlarını düzeltmek için gözlüğe alternatif olarak üretilmiş, kornea ön yüzeyine takılan merceklere kontak lens denir. Kontak lensler kırma ..
Konjonktivit
Göz kapağının iç kısmını ve gözün ön yüzeyini kaplayan şeffaf bir zar olan konjonktivanın iltihaplanması durumudur. Virüs ya da bakteri nedeni ..
Keratokonus
Korneanın incelmesi ve sivrileşmesidir. Keratokonus hastalarında korneanın bombeliğinin miktarı doğuştan kazanılan bir özellik olarak giderek artar, yani kornea öne doğru ..
Gözyaşı Kanalı Tıkanıklığı
Gözü nemlendiren gözyaşı sıvısı gözün iç kısmındaki küçük kanalcıklardan buruna doğru ilerler. Bu kanalın, çoğunlukla göz yaşı kesesinin alt kısmında ..
Göz Tembelliği
Gözlerin normal olarak kullanılmasını engelleyen her türlü durumda ortaya çıkar. Çoğu durumlarda göz tembelliği kalıtsal olabilir. Ailesinde göz tembelliği olan ..
Glokom Tedavisi
Glokom erken teşhis ve tedavi edilmediği takdirde sonucu görme kaybına kadar varabilen sinsi bir hastalıktır. Bu sebeple her yıl düzenli ..
Excimer Laser Tedavisi
Miyop, astigmat ve hipermetrop gibi gözde kırılma kusurlarının tedavisinde uygulanan cerrahi yöntemidir. Görme bozukluğunun derecesine göre, bilgisayar aracılığıyla programlanan Excimer Laser ..
Nöro Oftalmoloji
Göz ve sinir sisteminin ortak hastalıkları ile ilgilenen bilim dalıdır. Bir cismin görülebilmesi, görüntünün önce gözde daha sonra beynin arka ..
Göz Estetiği ( Oküloplasti )
Intralase Lasik Excimer Laser
IntraLase iFS femtosaniye lazer teknolojisi ve kişiye özel Excimer Laser 'in birlikte kullanımıyla gerçekleştirilen Intralase Lasik Excimer Laser, refraktif cerrahide miyop, ..
Kamra Inlay Tedavisi
Kamra Inlay, yakın-uzak-orta mesafede net bir görüş konforu yaşamak isteyen Presbiyopi hastaları için geliştirilen bir cerrahi yöntemidir. Hastanın doğal lensi ..
Katarakt
Katarakt göz merceğinin şeffaflığının yitirilmesi ile ortaya çıkan kişinin görme seviyesini ve kalitesini azaltan bir hastalıktır. Katarakt cerrahisinde uygulanan fako ..
Üveit
Üveit, gözün üvea adını verdiğimiz iris, koroid ve silier cisimden oluşan tabakalarının bir grup enflamatuar hastalığıdır. Yapı olarak bir topa benzeyen ..
Şaşılık Tedavisi ve Tedavi Yöntemleri
Şaşılık tedavisi birden fazla yöntem ile gerçekleşebilir. Rahatsızlığın durumu ve yaş göz önüne alınarak belirli tedavi yöntemleri ile bu rahatsızlık kurtulmak ..
Leke Tedavisi | Sarı Nokta Hastalığı
Leke tedavisi Sarı nokta hastalığı yaşlanmanın bir sonucu olarakta ortaya çıkar. Yavaş bir seyir izleyerek görme kaybıyla ve özellikle görme alanında ..
Retina Yırtıkları ve Dekolmanı
Retina gözün içini kaplayan vitreus jeli ile temas halindedir. Sağlıklı bir gözde vitreus jeli homojendir, sıkıdır, retinayı destekler ve retinayı ..
Renk Körlüğü (Daltonizm)
Tıptaki adı Daltonizm olan renk körlüğü genellikle doğuştan gelen bir hastalıktır. Renk körlüğünün nedeni gözdeki bazı maddelerin eksikliğidir. Kalıtsal sebeplerden ..
Presbiyopi
Presbiyopi merceğin, uyum aracılığıyla gözün odağını değiştirme yeteneğini kaybetmesidir ki bu süreçte göz kasları, merceğin şeklini değiştirirler. Presbiyopi, kırklı yaşların ..
Blefarit
Göz kapağı iltihabı hastalığıdır. Kadın ve erkekte, her yaşta görülebilen ve oldukça yaygın bir göz rahatsızlığıdır. Tedavi edilse bile sürekli ..
ReLEx SMILE
3. Nesil Gen3 lazer teknolojisi ile tanışın! Daha keskin görmeyi kim istemez ki? Günümüzde 3.nesil lazer tedavisi olarak geçen ReLEx SMILE, ..
Vitreolizis ve Gözde Uçuşmalar
Hiç sebep yokken gözünüzün önünde görünmeye başlayan küçük siyah lekeler ile kendini gösteren “Göz uçuşması”, artık, saniyenin milyarda biri ile atış yapan Vitreolizis lazer ..
Prof. Dr. Şeyhmus ARI Fellow European Board Ophthalmology (FEBO) & Fellow International Council Ophthalmology (FICO)
Göz Hastalıkları Uzmanı
ONLİNE RANDEVU